Schoolfruit

Voor de groepen 1 t/m 8 geldt dat zij zelf eten en drinken meenemen voor in de pauze. Wij zien graag dat de leerlingen gezonde pauzehappen mee naar school nemen. Op maandag t/m donderdag is dit fruit. Op vrijdag mogen de leerlingen een koekje mee voor in de pauze.

Op school doen we jaarlijks mee aan de ‘Week van de pauzehap’. Bij de ‘Week van de Pauzehap’ hoort een gratis boodschappenpakket boordevol verantwoorde tussendoortjes. De leerlingen doen uitdagende opdrachten en leren en ervaren hoe leuk het is om lekker gezonde pauzehappen te eten.

Ook schrijven wij ons ieder jaar in voor 'EU schoolfruit'. In oktober van ieder jaar horen wij of wij de leerlingen een half jaar lang 3 dagen per week gratis fruit aan kunnen bieden op school.